Sunday, May 29, 2011

! Camarera!

Ma ei tea kuidas Elerit ära tänada, et ta mind üksi jättis, aga pole hullu, ma teen talle tagasi- ma jätan ta õhtul üksinda ! Kuigi mulle see ei meeldi, kes teab millega ta siin hakkama saab. Näiteks: Tema bussisõidukaardil on vähem krediiti,kui mul...kus ta käib öössiti üksinda, kuidas ta julgeb ilma minuta kuhugile minna ??? :( Ise küll räägib, et ei tema ei käi kuskil, aga faktid räägivad enda eest ! Okei, asi ei ole tegelikult nii hull. Eks ta õhtuti käib poes, kuulab muusikat ja jutustab (muidugi mitte iseendaga, aga kes ka seda teab)
Kuna Eleri on enda tööst ja juhtumitest rääkinud palju, siis mul käis mõte, et peaks ka midagi enda tööst/elust kirjutama. Nagu teile teada on , siis ma töötan teeninduse peale. Homme peaks olema viimane nädal, kuid sellega on ka mingi jama nüüd. Olga (Eleri juhendaja) ütles talle, et järgmine nädal töötab ta veel koos temaga. Eleri seletas küll, et nüüd peaks tulema vahetus jne. Kuid Olga jäi endale kindlaks. No..ja..siis eile, Vielchez(ma pole kindel, et see nimi nii kirjutatakse) näitas mulle järgmise nädala graafikut ja minu olid nad restorani veel tööle pannud..Pidin täna sellest Christinaga rääkima. Nii, et nüüd ei teagi, kus keegi töötab. Vabad päevad vähemalt teada !! Esmaspäev ja teisipäev, need oleme juba ära sisustanud. Esmaspäeval lähme shoppama, Mari Carmen näitas meile uusi kohti, mida tasuks külastada, neid oli päris palju. Teisipäeval saame lõpuks minna Alhambrasse. Sellega seoses tuli mul meelde, et ma pean panema fotoka akud laadima. Järgmine nädal tööl on õudne ! Eleri võiks küll minna restorani, oiii, ta saaks seal sellist tampi, et vähe pole. Poleerida nõusid nii, et ta ei taha neid enam kunagi näha. Nimelt, järgmine nädal tulevad kuskilt koolist mingid 200 inimest kolmeks päevaks, siis tuleb veel ühel ja samal päevaks kaks pulma, kus olsaleb kokku üle 500 inimese. Kas ma olen õel,kui tahan ,et Eleri sinna tööle läheks ? :D
Kuid, mis ma siis tööjuures õieti tegema pean ? See oleneb natukene sellest, millises vahetuses ma olen. Kui olen hommikul,lähen tööle kell pool 8 ja peaksin olema mingi kella poole 4 või 4-ni (pidevalt olen teinud ka kauem). Hommikusöök ja õhtusöök erinevaid ainult ühe asja poolest,õhtusöögi buffee laua juures ei ole jooke sisse arvestatud, need peavad kliendid ise tellima, seda lisatasu eest. Õhtusöögi kõrvalt on avatud ka kohvik. Tööülessanded laialdaselt on laudade koristamine nõudest, uus kate, buffee koristamine ja ülespanek järgmiseks söömaajaks,roomservice ja koridori pealt nõude koristamine(see mulle ei meeldi) ning kuidas ma sain unustada POLEERIMISE !?! Kohvikus tuleb siis võtta vastu tellimusi ja neid täita, loogiline vähemalt oleks. Üks asi,mida saab iga päev teha on... POLEERIMINE ! Kui Eleri rääkis teile, et tema on juba professionaal pottide küürimises ja voodi tegemises, siis mina olen juba kiirpoleerija nr 1 ! Poleerimise juures on üks positiivne asi ka. Tahate teada ? vahet pole, ma ikka ütlen- Sellega saab musklid ! Soovite muskleid ? Hakake poleerima ! Ma olen siin endale juba saanud suuremad lihased. Vasaku käe muskli peal sinikas ja ma ei tea täpselt millest ! Kuid ma arvan, et see on kandikust, mis oli ääreni täis ja ei olnud kõige kergem. Eile vaatasin,mitu taldrikut mulle kahe käe peale ära mahub. Seekord sain 10 , enamus olid mingit toitujäätmeid täis ka. Jaapanlased ei oska süüa. Oh jah !! Jaapanlased, ma juba nendega harjunud. Iga kord kui on söögiaeg, siis lähen söögisaali ja oh imet ! Jälle kari jaapanlasi (mitte, et mul nende vastu midagi oleks). Aga alati, kui nad söövad, siis on laudlinad igasugust asja täis, küll salatit,kohvi,mahla, veini - KÕIKE! Koristuse aeg on Eleri isegi laudade alt saanud saiakesi ja mida kõike veel.Tööülessanded korduvad, igapäev üks ja sama. Klientidega on äge suhelda, osad räägivad nii kiiresti, et mu mõttelõng ei jõua järgi ja küsin ?Como? , siis ütlevad uuesti ja kui saan aru, siis vastan, kui ei saa aru, siis otsin kiiresti kellegi teise. Eile sian palju kiita ! Kohvikus olemise eest, et võtsin tellimusi vastu ja täitsin neid.
Ma mainisin enne üht nime - Vielchez. Oh, kuidas ta mulle meeldib ! Ta on nii armas, selline vanem meesterahvas, aga täiega tore. Ma olen talle algusest peale meeldinud, kutub mind enda guapaks! Kui kuulis, et ma varsti enam ei tööta restoranis, siis oli kurb ja ütles, et ma olen tema südames. Kas see mitte ei ole armas ? Veel armasam on see, et alati kui ta mind näeb, siis tuleb ja kallistab ning teeb suure põsemusi :) . Teeninduse poole peal on hea töötada, siis näeb rohkem inimesi, kokkasid ja kõike. Kokad on ka hästi lõbusad. Süüa tehed laulavad ,tantsivad vilistavad ja karjuvad nii, et ehamatada võib tihti. Eestis seda vist palju ei näe.Siis minu juhendaja peaks olema Christina, temaga pole ma eriti palju koos töötanud, aga ta on hästi tore ja pasitab 10 aastat noorem,kui on. Küsis mu käest , et palju ma talle vanust pakuksin. Ma pakkusin 19 - 20, aga teate mis ?? Tegelikult on ta 27 !! Eleri ei tahtnud ka seda uskuda. Köögis töötab üks 2m kokk ! Mingi pooldeits nädalat tagasi äkki alustas tööd. Ja noh, ma kohe üldse ei tunne end lühikesena tema kõrval. Eile tuli minu juurde pani käe õlale ja siis me kõndisime mööda kööki, teised said päris palju naerda, ega ma ise ka ei suutnud tõsine olla :D.
Ma lohutan end sellega, et ma ei ole kõige lühem. Carmen, samuti praktikant, on minust lühem !! Eile juba ütlesin kõik köögis mulle guapa ! Hakkagi end tundma ilusama... :D . Kokana ma olen köögis näinud ainult ühte naist, teised kõik mehed. Ma hakkan siinseid inimesi igatsema, just nende suhtumist ja olekut. Missest, et ma ei oska keelt nii palju,kui oleks vaja, suhtuvad nad minusse nagu teistessegi. Kõik siinnsed inimesed on justkui suur perekond !!
Kuid, nüüd ma lõpetan, kõike ei saa ju kohe ära rääkida ! :) Tegelikult on asi nii, et ma lippan nüüd sööma .
Tsauki ja olge sama muhedad nagu koguaeg !! Hasta pronto !
(Ja muide, Andra olen)

No comments:

Post a Comment