Tuesday, May 24, 2011

Divertido y embarazoso...

(Mulle ei meeldi see blogi, sest siin on millegipärast nii vähe võimalusi blogi huvitavamaks muuta... See selleks, sain öeldud!)

Täna on teisipäev, viimati kirjutati reedel...

LAUPÄEV
Tööööö,tööööö, tööööö... Minu tark praktikapäevik ütleb, et ma koristasin koos Anaga cafeteria't ja üldvetse (olen potiküürimisspets, olen!). Sain hakkama, sest Ana pani tempo peale. Edasi läksin oma päeva ülesannet täitma (pesta ära I, II, III ja IV korruse "hallid".. Ehk siis kõik see, mis on treppide jms ümber.. Noh.. saate aru küll ju! Sain neljanda korruse oma pestud, jess, jõudsin kolmandale, sain 1/4 tehtud, kui tuleb Olga ja küsib, kas ma saaks minna üht tuba koristama.. See oli siis sviit vist.. Aga oh õnne! seda oli lihtne koristada, sest mulle tundus, et seal olid "ööbinud" mingid peodüüdid.. Sest vannitoas ei oldud ei dushi ega ka vanni kasutatud, voodites ei oldud magatud... Niiet leboooo! Tuli lihtsalt pudelid toast eemaldada ja muud seesugust (loe: PÕRANDAPESU!)

Lootsin, et saan oma hallipesu juurde naasta, aga ei! Olga püüdis mu kohe kinni, kui toaukse enda järel sulgesin ja saatis mu Luciaga buffet' ja buffet vetse koristama... Sest pulm oli ju tulemas.. Nooo..... Ma olen tugev või on Hispaania põrandapesuämbrid kehvast materjalist.. Igatahes selle ämbri suutsin küll "kortsu" väänata... Ja põrand ujus... Ärge muretsege! Minuga on siin igasugu asju juhtunud, ma lihtsalt jätan igaks juhuks mõned asjad rääkimata...

Noja siis kui need lõpetatud, sain jätkata oma hallipesuga.. Ja nii ma pesingi neli korrust ära. Lisaks potiküürijale saab minust ka super põrandapesija...
Andra tööpäevast ei mäleta ma midagi, kuigi ma nägin teda :D

Pärast tööpäeva külastasime poodi, tegime hiigel sisseoste, sest pühapäeval poed kinni, ent see päevgi tuleb üle elada... Ja ostsime taas ka jäätist...
Õhtupoole läksime jalutama.. Üritasime leida suuna, kus ei ole käinud..Ja leidsime ka... Mägeded poole, ent mägedeni ei jõudnud.. Nii ilus! Ja me leidsime "maa", maalõhn ja kõik säärane...

Õhtul saime süüa ka.. Aga ma ei mäleta, kas sel õhtul söömas midagi põnevat toimus... Ahjaaa, meile tehti specialrooog, sest toitlustust õhtul ei toimunud.

PÜHAPÄEV
Töööö, töööööö, tööööö!
Aga nii tore, ma pidin alles kella kümneks minema, samas kui Andra juba poole kaheksaks... Ei kadesta teda... Aga tean, et järgmisest nädalast võib see minuga juhtuda...
Pühapäev möödus tubasi koristades. Koristasin ära 7 tuba, millest vist 4 olid DBL ja 3 JS, või siis vastupidi... Olga kiitis mind, ma olevat "kräkk"... Aga see oli midagi head. Ma ei tea küll mis, aga miski hea :D Ja üldse oli tal kiitev tuju, kõik oli "Muy bien." Lõpetasin kuskil pool seitsme ajal (mitte tubadega, aga üldse kõik kokku, töövahendid ära pandud jms). Tippi sain ka jälle natuke.. 2 dollarit vist. Loomulikult olin enda üle uhke ka :D
Pühapäevast väga paljut rohkemat ei mäleta.. Kui, siis ainult see, et õhtusöök oli väga meeleolukas. Võib öelda, et kõik see, mis sa sisse sõid, kulus kohe samas söögilauas naerdes ära. Huuumorivennad on siin kõik! :D Nii mõnus :)

ESMASPÄEV
Jeeeeeeee!!! Ma sain jälle üldvetse kasida... Nagu traditsioon või nii... Tubadesse mind sel päeval ei lastud. Ma pidavat võimalikult erinevaid asju tegema.. Noh jah.. Eks vetsud ole iga päev erineva menüüga... Lisaks sellele pühkisin/pesin sissekäiguteed ja sissekäiku, vastuvõtu hall üksinda mopiga ja pesemine, cafeteria pühkimine/pesu ning buffet ja selle vetsude pühk/pesu. Oi kuidas ma armastan põrandaid ja nende pesemist...
Pärast tööd avastasime Andraga solaariumi... Olgu, see on terrass katusel.. Aga päike ei tahtnud eile meid väga.. Tuul segas vahele...
Poes käisime ka muidugi...
Ja õhtusöök... Nii lõbus pole kunagi olnud.. Läksime kööki, saime ehmatuse osaliseks, minu mark on ühe koka ees küll maani... Siis laulsime sõpradele hispaaniakeelseid laule ja naersime... Mariano küsis, kas me oleme midagi tõmmanud.. Marihuaanat? Oleme joonud???.. Lihtsalt.. Kui jutust aru ei saa, siis naer aitab alati! Ja nii me siis ootasime mingi pool tundi, et süüa saada.. Söök oli muidugi taaskord vaimustav... Ja siis lauas oli ka naerupidamatus.. Aga mitte ainult meie poolt :D Siis jooksime Andraga treppidest üles, nagu ikka pärast sööki. Ja siis ma kukkusin natuke... Ai kui naljakas!!! :D Istusime, nutsime-naersime ja jätkasime teed. Ja siis ehmatasime oma sõpra, kelle nime teada saime - Lunes! Aga pigem ehmatas tema meid... Ja nii me tuttu läksimegi..

TEISIPÄEV
Andra magas hommikul.. Mina läksin tööle..
Surmav päev.. Kõigepealt 4 vaipa tolmuimejaga, millele lisandus veel 2 vaipa ning 2 vaipa pidin uuesti üle tegema, sest Olga ei teadnud, et mul juba kaks valmis.. Ah, keeruline :D Siis pidin taaskord mida tegema???? Noh??? Teate ju küll! ÕIGE!!! Vetse pesema! Ja siis sain veel ühe üllatuse, pärast seda andis Olga päeva tööplaani. Ja mul oli kõigest 9 tuba vaja ära koristada.. Ma ausõna tegin täna oma elu kiiremaid liigutusi.. Oh issand! Tunni ajaga 2 tuba teha on minu puhul puhas IME! Ja kui jõudsin kahe viimase toani, siis juba teised töötajad lõpetasid. Rocio oli aga minu kõrvaltoas.. Tuleb küsib, et kas hakkan lõpetama. Ma vastu, et ei, kaks tuba veel. Ja see imeline inimene tuli mulle appi selle asemel, et koju minna! IMEPÄRANE! Tuli tegi voodid ära ja võttis tolmu. Niiet mulle jäid vannitoad ja põrandad. Suurepärane.. Ma arvan ,et kui ta poleks nii hea, siis ma koristaks siiani... Sain siis lõpule ja lähen töövahendeid ära viima, Olga küsib, kas valmis.. Ma siis ütlen: " Ei tea..." Paquie ja Rafael hakkavad naerma, Olga vaatab haledalt.. Ütlen siis, et see üks koridor tegemata.. Olga ütleb: "Ah las olla, sa oled nii väsinud, mine puhkama." Ja saigi läbi...
Andra on aga kella neljast tööl... See on nii nõme... Üldse on see graafik nõme!!!

E: Eleri 09.00-17.00
Andra 07.30-15.30
T: Eleri 09.00-17.00
Andra 16.00-24.00
K: Eleri VABA
Andra VABA
ent meil on keset päeva kell 12.00 hispaania keel...
N: Eleri ei tea veel kellaaega, aga umbes 9
Andra VABA
R: Eleri VABA
Andra 16.00-24.00
L: Eleri u 9
Andra 16.00-24.00
P: Eleri u 9
Andra 16.00-24.00

TE SAATE ARU MIKS ON NÕME!!!

Lõpetan sellega! Vastik noh... Istun siin üksi...

Aga varsti saab süüa, ehk siis kohtun ka Andraga :)

No comments:

Post a Comment