Wednesday, May 11, 2011

Tercero y cuarto dia

Hellõu!!!

Aeg on siis nii kaugel, et neljas päev hakkab õhtusse jõudma. Hetkel on kell siin 16.50, lugejatel siis 17.50. Olen üksinda meie toas, Andra on tööl.

Eile oli meil teine vaba päev ja ühtlasi ka viimane vaba päev see nädal. Mõtlesime, et veedame selle Granadas, käime uurime vaatamisväärsusi, külastame Alhambrat jms. Saime ilusti bussi peale, jõudsime Granadasse ja siis jõudsime ka juba tollesse bussipeatusesse, kust Alhambra buss peale peaks võtma, kuid mida ei ole on buss! Me seisime seal pikalt, lõpuks sai kõrini, sest selle numbriga bussi, mida ootasime, e tulnud. Läksime lahku (Katre läks oma rada, meie Andraga oma)...
Võtsime Andraga kaardi ja hakkasime tuiama lihtsalt. Jõudsime Jardines de Triunfo juurde ja istusime seal veidike.

Edasi jõudsime ilusti Puerto de Elvira'ni ja sealt edasi oli juba küll lampi minek... Mina lugesin kaarti ja lihtsalt kõmpisime kuhugi :D Tegelikult köis kaardi lugemine nii, et me lihtsalt kõndisime, vaatasime, mis tänava nimi on ja siis otsisime selle kaardilt üles... Sencillo!
Mingil hetkel jõudsime tänavale, kus müüdi igasugus riideid ja pudipadi, ma arvan et mingi türklaste tänav (ma ARVAN!!!, ma ei tea!)... Ja siis ühe "poe" juures vaatasime neid haarempükse ja üks kutt-poemüüja ütles Andrale "Hola." No okei.. Ja siis tuli poest välja, nägi mind.. Ja hakkas pihta... "You're so beatiful..Do you speak Spanish? Where are you from? Come in, it's free for you. Oh, your eyes are so beautiful.. Come in, did you like something, it's all free for you." HAHAHAHAHAHAHAH!!! Ta oli nii haleda häälega... Siinkohal kui mu emme peaks lugema, siis talle kohe meenub, et ta ütles mulle: "Türklastest hoia eemale!" Ja ma hoiangi, ma ei teagi kas ta oli türklane, ja me läksime sealt rutttu ära, ei läinud poodi sisse :D
Kohe varsti pärast seda tüdinesime ära ja läksime bussi peale, niiet linnaskäik oli lühike.
Saime kahekesi bussisõiduga isegi hakkama :D Vahepealset aega ma ei mäleta, vist olime toas ja ajasime lolli juttu oma eesti sõpradele :D:D No ja siis läksime jalutama... Tegime oma Monachil'ile päris hea tiiru peale... "Guapa!" Musimusi! Keeruline noh siin liikuda :D:D
Õhtul läks õues ilm imelikuks... Ja käisime söömas jälle hiljahilja... Me alati täiega pingutame süües, et aru saada, mida teised räägivad :D


Täna... Esimesed tööpäevad meil mõlemal... Mul algas juba hommikul kell 9... Olin ilusti valmis, isegi sain enne söödud ja siis ootan Olgat (minu housekeeping tutor), kuid teda ei ilmu... Kell juba mingi veerand kümma, hakkan vaikselt paanitsema (okei, see ei olnud vaikne... Andra võib kommenteerida:D)... Lõpuks ta tuleb, enne poolt kümmet vist väheke. Vabandas aga ma ei saanud ta põhjendusest aru väga :D
No ja siis pani mu tööle... Olin koos Josephina (?) ja ühe teise ääretult toreda naisega koos (ma pean välja uurima mis ta nimi on!!!!) Koristasime all parklat.. Kõigepealt pühkisime terve prakla puhtaks.. TOLM!!! Appi, pärast sellise tolmuga kokkupuudet ei saa mul kunagi tolmuallergiat tekkida! Siis saime lõunaks pühitud, käisime söömas, tutvusin järgmiste uute nägudega (appi, mul nii häbi, neid kõik, kes end tutvustavad ja mind musitavad on nii palju, ja nimed lihtsalt kaovad! neil muidugi lihtne 1-2 nime meelde jätta, eriti kui need on mugandatud hispaania keelde, noh, mina olen Elena ja Andra on Andrea :D) Noh, paar nime ikka on meeles :)
Pärast lõunat läksime tagasi ja hakkasime pesema.. Aga me ei jõudnud väga palju pesta, sest siis hakkasime hoopis mingi veega võitlema.. Ma ei tea, kust see vesi sinna sai (mingid kõlakad on muidugi käinud, ma isegi sain aru, aga ei hakka edasi rääkima:D).. igatahes, see oli nagu võitlemine tuuleveskitega.. ÕUDNE! Jätsime selle pooleli ja tegime pesu edasi.. Aga see oli ka suht looderdamine.. Naljakas :D:D Ja selle asemel et mu tööpäev lõppeks kell 5, lõppes see juba 4. Nägin ka Andrat, Andra sai omale kaaslaseks Marion'i, prantsusmaalt 19-aastane kutt :D No näete, ma isegi saan aru natuke :D:D Juba siiberdasid siin kuskil ringi ka :D:D
Aga tulin töölt, vahetasin riided, käisin poes ja nüüüüüüd lebotaaaaan! :D
Jäätis hakkabki sulama, niiet lõpetan!

Hasta luego!

2 comments:

  1. mul on väga suur isu nuriseda selle ülimalt raskesti loetava fonti üle :D:D

    ReplyDelete
  2. ma tean, mul endal ka :D:D:D ma üritan millalgi seda muuta :))
    Eleri

    ReplyDelete