Sunday, May 15, 2011

Kannatust, sõbrakesed!

ME SÜDAMEST VABANDAME, ET POLE BLOGI KIRJUTANUD!
Lihtsalt, saage meist ka aru. Me oleme HISPAANIAS ja me teeme päevad läbi tööd, meil tõesti ei ole mahti kirjutada blogi. Ja kui te arvate, et see on paari minuti tegevus, siis te eksite. Selleks, et teid kõigega kursis hoida, tuleb kirjutamisele kulutada enam kui 15 minutit ja lisaks sellele ka pingsalt mõelda, mis on olnud.

Kuna viimane postitus oli 11.mail, siis meie esimesest tööpäevast teate väheke. Andra pidi palju poleerima ja ka isegi külastajatega väheke suhtlema.

Neljapäeval oli mul esimene päev tubadekoristuses. Kaaslaseks sain Ecuadorist pärit Rocio, kellega oli väga tore koos töötada. Tegime tube korda ja rääkisime väheke.
Vahepeal oli hispaania keel ka, õpetaja tundub väga äge! Kogu aeg ütles: "Muy bien!" Ah, eks me olegi taibud ju, muidu me siin ei oleks :D! Andra oli neljapäeval ka õhtul tööl. Jättis kaardi tuppa, sest ei olnud kuhugi panna. Ja minul tuli juba ilge uni, jäin isegi tukkuma täitsa.. Järsku kuulen, keegi kopsib ukse taga, Andra tahtis 5 minutit enne ühte tuppa saada. Tal vedas, et ma ärkasin :D.

Reede..FAKKKK!!!! Kõige hullem päev see nädal! Minul vähemalt... Olin koos Ana'ga... APPPI! Ma ei kommenteeri seda pikalt, lihtsalt nüüd tean, et on olemas inimesi, kellest sa mitte midagi aru ei saa, ükskõik kui tungivalt sa soovid aru saada. ÕUDNE! Ma oleks juba peaaegu koju läinud :D:D Andra sai aga hommikul tööd teha. Paar korda trehvasime, tegin talle tigedaid nägusid :D Aga ega ta ise ka parem ei olnud...
Tööpäev sai läbi, tulin tuppa, Andra oli juba toas ja siis lihtsalt poetasin paar pisarat : D Paha päev oli noh! :D Hellake nagu ma olen. Läksime poodi ja ostsime palju jäätist.
Aga siis kammis ära.. Me naersime kõhud kõveras.. Tegin Andrale klouni...

Käisime jalutamas ka natuke, üritasime avastada teist poolt Monachilist, aga see oli suht võimatu :D


Eile töötasin koos Virtrudiaga, ka väga energiline naine, koostöö klappis üldiselt.
Vahepeal olime Andraga surnud. Siis arkasime ellu, käisime poes, ostsime krõpsu ja vaatasime Eurovisiooni, mis oli ajaraisk suht...

Andra läks täna hommikul jälle vara. Mina nägin õudusunenägu.
Õnneks oli mu päev väga lõbus. Täna töötasin koos Nievesega, kes on ülilahe tädike.. 53.aastane. Temaga sai nii palju nalja!!!
Ja üldse olin ma enda üle täna uhke. Vahepeal panin hispaania keelt nagu hispaanlane. See tekitab hea tunde.. Aga noh feilisin ka ikkka pääris mõnusalt paar korda, nii keeleliselt kui tööalaselt :D
Siin on asi nii, et toateenindajad saavad hommikul nimekirjad tubadest, mis koristada tuleb ja ühe kaardi, mis avab kõik uksed. Ja siis päeva lõpu poole kadus Nieves kuhugi ära ja mina hakkasin ühest toast väljuma, et viin linad koridori (no neid oli mul süles palju), ja siis pani uks mu seal taga prahmakaga kinni! Ja kujutate ette, see uksi avav kaart oli toas sees... Mul tekkis paanika, jalad hakkasid kiirest käima. Panin viiendalt korruselt kolmandale, näen, seal on Lucia, lähen tema juurde: "Un accidente!" Küsib, et mis juhtus. Ma siis seleta "puerto" prõmmm, tarjeta toas sees... Õnneks sai ta aru minust. Ja siis ütles, et ma otsiks mõne teise toateendindaja ja küsiks temalt kaarti. Leidsin Rafa, tema rääkis ühe teisega just mingit tarka juttu. Ma siis täiega kannatamatult siblin seal.. Lõpuks päärab mulle tähelepanu.. Seletan talle samamoodi, nagu Luciale. Tema aga ei saanud midagi aru, palus rahulikult rääkida :D Siis sain kuidagi talle selgeks tehtud, andis mulle oma kaardi ja ma päästsin olukorra :D Pärast ütlesin talle GRAAAAACIAS!!!
Aga jah, täna oli suurepärane päev, oleks jaksanud veelgi teha.. Isegi pärast tööpäeva oli nii palju energiat. Ja ma arvan et siiani on ,sest muidu ma ei kirjutaks...

Homme on meil ka tööpäev, siis T-K vaba ja ülejäänud nädal ka tööl.

5 nädalat veel ja me oleme tagasi!

Kohtumiseni!

No comments:

Post a Comment