Monday, May 9, 2011

Hola!
Como estas?
Bien.

Nonii, me ei ole veel 24h hotellis olnud. Hotell ise on suurepärane, grandioosne, vaimustav, pole sõnu!

Tuba on ka üldiselt suurepärane, kuid on/oli paar viga: puudus vetsupaber (tõime üldvetsust:D), puudub telekapult, niiet saame vaadata vaid EuroSporti, puuduvad tekid-tekikotid, prügikotti pole, on ainult 1 tool kahe voodi peale, vannitoas on halb pesta, sest vesi lendab üle vanni ääre ja seda ei saa millegagi ära kuivatada, võtad kaardi lugejast välja, elekter kaob... Aga me ei vingu, me konstanteerime fakte :D:D Meile tegelikult ju meeldib, sest isegi külmkapp on olemas ja pood ligidal, seega näljasel Eleril on peaaegu kõik olemas :)

Eilne päev möödus lennates ja passides. Tallinnas saime ilusti pagasiga asjad aetud ja lennukile. Lennukis sai süüa ka! Münchenis passisime lennujaamas oma 2-3 tundi (no mingi aja jalutasime ringi ka). Siis saime Malaga lennukile, seal sai ka süüa!!! Ja juba paistiski lennuki aknast Hispaania, kuigi kahjuks istusime mõlemad lennuki vahekäigu äärsetel kohtadel.
Malagas passisime 4,5 tundi!!! ÕUDNE!!! Päeva õudseim osa! Istusime kuskil lennujaama ja rongijaama vahelisel platsil... Aga no, taksojuhid ikka sõbrad juu! "Buenas tardes!" lalalalala! Aga hispaanlastele meeldib avalikes kohtades päikest võtta! Peaks ka proovima!
Lõpuks saabus Malagasse buss, millega hakkasime liikuma Granadasse, sõit kestis ligi 2,5 tundi. Üritasime magada ja vaatasime loodust ja ei saanud teiste inimeste jutust aru :D
Ja jõudsimegi kohale! Mari Carmen oli kuskil ja võttis meid enda hoole alla, temaga koos oli ka üks mees - Jesus (loe: Hesus). Väga toredad ja abivalmid inimesed! Põsemusid jne. Sõidutasid meid hotelli.
No hotellist pole mõtet ju rääkida, sõnu ei ole. Aga rääkisid eile veel väheke midagi ja näitasid toa kätte. See on kah ilus, nagu juba aru saite. Ja oligi päev läbi põhimõtteliselt.

Täna hommikul sõlmisime lepingud ja rääkisime olulistest asjadest. Saime särgid ka! Lõpuks nägime ära hotelli direktori, musitasime temaga! Tutvusime ka oma "tutor"itega. KÕIK ON LIHTSALT VAIMUSTAVALT SÕBRALIKUD JA ABIVALMID!!! Eestist sa sellist käitumist ja suhtumist ei leia või kui siis väga vaevu!

Edasi läksime Franceskaga (?) Granadat avastama, noh Katre oli ka loomulikult! Kõmpisime, saime päikest tunda ja tegime natuke pilte. Sõime ka! Kusjuures, nii palju, kui näinud oleme, siis suurem osa teenindajatest on mehed... ja üks bussijuht oli naine! Ahjaaa, Granadas ühe bussiga liigeldes saime bussisoki! Ja nii see päevake mööduski.

Nüüd istume toas, loodetavasti lähme kohe jooksma, rajame endale raja! Päike hakkab ka varsti loojuma vist...

Ja töögraafikust nii palju, et järgmised kolm nädalat on Andra restoranis tööl ja mina tubades ning siis vahetame... Sellenädalane graafik on selline:
Andra - K ja N 16.00 - ...
R - P 7.30 - ...
Eleri - K-P 09.00 - 17.00

Lisaks sellele on meil ka hispaania keele kursused siin (20h), esimene toimub juba N kell 12.00