Wednesday, June 1, 2011

Laura no està, Laura se fue...





No terekest, eestlased!


Minu viimasest postitusest on möödunud sajandeid!


Postitust alustan vastuhakuga Andrale! Neiuke, miks te arvate, et alati tuleb võtta asja niipidi, nagu teie tolle bussisõidukaardi rahaga võtsite? Mulle tundub hoopis, et sul on kellegagi salasuhe ja seepärast on sul 3 euri rohkem krediiti bussisõiduks, et saaksid käia kuskil...? Kellega sa juba enne siiatulekut sebida jõudsid, ah??? Väga kahtlane... Nalinaljaks, mina ei tea, miks selle bussirahaga nii on ja ega ei kurda ka, sest kardetavasti ei suuda me sedagi krediiti ära kulutada.. Aga kes teab, ehk hakkan käima õhtuti veel kuskil :D

Õhtutest rääkides siis.... APPPPIIII!!! Kui võtta praeguse graafiku alusel, siis ma olen peale tänast veel 4 õhtut vähemalt üksi.. JA SEE ON SURMAV!!! See on niii väsitav ja veniv... Masendav!!!


Aga muidu... Meil oli 2 vaba päeva, eile ja üleeile.

Alustan siis ikka varasemast ehk esmaspäevast :)


ESMASPÄEV (Lunes)


Ärkasime nagu õiged puhkajad ikka, nii umbes täpselt 11. Seejärel siiberdasime oma tunnikese toas asjatada ning natuke pärast kahtteist läksime oma hommikust, teiste lõunat sööma. Pole raske arvata, mis süüa sai... Friikartuleid!!! Ahjaa! Te ei teagi ju mida meile pakutakse :D Aga jah, sõime friikaid ja viinereid :D Eestimaine! Beautiful cuatro. Ehk siis Andra, mina, Alexander... ja keegi peaks neljas ju olema :O Ei tea...

Söödud ja bussile. Bussile meeldib hilineda. Aga liikusimegi juba Granada poole taas, mõtteis šoping! Mari Carmen näitas meile kaardil tänava, kus pidi väheke poode olema ning mis viib mingi keskuseni, kus saab süüa, šopata, kinos käia ja öösiti diskotada... Ega me sellelt tänavalt midagi erilist ei oodanud.. Aga välja tuli vastupidine.. Nii palju poode, ja veel nii häid! Ma julgen väita, et üheks meie lemmikuks sai pood Bershka. Noh.. Ta on favourite-listis pärast china-japan poode :D Igal juhul Andra tegi oma esimese suurema ostu!!!! WOWOWOWOWOWOWOW!!!!! Ostis omale püksid.. Need pidin kah talle pähe määrima.. Ma ostsin mingi huvitava pluusi. Ahjaa, enne seda ostsin mingist põnevast poest omale vöööö!!!! JEEEEE!!!!

Edasi kammisime teisi poode ja lõpuks jõudsime sellesse "keskusesse". Ekslesime seal, käisime Burger King'is ja sõime burgerit! Rämpsupäev noh! Siis on seal pood, kus kõik asjad maksavad 1€.. Ostsime sealt endale Hispaania Sudokusid ja Cruzada'sid... Põnev. Nii õpime hispaania keelt, kuigi ei tea pooli sõnu ju (!!!!!) Siis tuiasime seal veel.. Otsisime kino.. Ma tahtsin minna õudukat vaatama, aga Andra polnud sellest vaimustuses.. Ah, ma ei jaksanud enam pinda ka käia :D:D
Tagasi linna ja bussile, et saaks tagasi hotelli. Ma ei mäleta kellast midagi... Igatahes lebotasime natuke terrassil, käisime poes ja varsti tule õhtusöögi aeg. Jõudsime Andraga koridorini, mis viib kööki, avasin ukse, seal oli pime nagu tavaliselt ja siis Jessica rääkis seal telefoniga... MA SAIN ATAKI!!! Taaaskord!!! Ma vihkan seda koridori! Ma olen seal vähemalt 10 elu kaotanud! Ükskord ehmatas üks väike plika nimega Andra mind seal.. Imelikud.. No päriselt! Ükski normaalne inimene ei passi pimedas või ei räägi telefoniga seal :D Ehmatus käes, siis + 1 ehmatus veel. ja lõpuks sai süüa!!! Nomnomnom!

Pärast sööki otsustasime õue jalutama minna. Jah, kell oli juba 11 läbi õhtul. Andsime ikka retseptsiooni teada. Ja sammusime pea sissekäigu trepist alla. Ja nii juhtuski, et meil MÕLEMAL jäi viimane trepiaste vahele. See ei ole enam tõesti normaalne. Olgu, ühel jääb, saab natuke nalja, aga kui kahel jääb samal ajal! No siis saab topelt nalja:D Nii me siis naersime.. Sõnu ei tulnud välja, vaid oli ainult naer... Jalutasime pimedas rahulikult.. Ja üks järjekordne normaalne inimene arvas, et on täiesti tavaline ja normaalne istuda 11.30 õhtul akna peal ja inimesi ehmatada.. JA MINA JÄLLE EHMUSIN!!! EI! mu südametunnistus ei ole niii must! Õudne.. Jälle sai naerda. Hea, et siin on normaalsed inimesed.. Jõudsime Mercadonani, Andral basura stinks ja pildistamineee!


Magama jäime häbiväärselt hilja...


TEISIPÄEV (Martes)


ALHAMBRA!!!!

See arvatavasti vääriks rohkem sõnu, kuid ei jaksa enam :D Igatahes oli see midagi ilusat ja imetlusväärset, samas väsitavat. Aga tunne hea, sest sai nähtud Granada peamine vaatamisväärsus. Ma ei teagi, kas pildid on juba arvutis...


Lisaks sellele ilmnes eile ka mingi kamm söömaaegadega... Ei teagi nüüd.. Ukse peal on kiri:

Lõunasöök - kelnerid, kokad 12:00-12:30

adminnid, koristajad, töömehed (ma ei oska muudmoodi ju sõnastada) 12:30-13:00

Õhtusöök - kelnerid, kokad 19:30-20:00

teised 20:00-20:30


Sellest järeldub et hommikusööki ei saa. Täna käisin siis selle horario järgi õhtusööki nõudmas, ent köögis ei teatud sellest midagi :D Siin hotellis on infosulg!!! Ja ikkagi saame alles kümne ajal süüa. Homsest vist hakkab siis see uus kehtima. Ja muideks, hommikul sai täna süüa...


Täna töööööl! Minu kuueteistkümnes päev toas... Offfoffffofff! Nii palju siis sellest, et laupäeval ütlesin endale: "Homme on VIIMANE päev tubades..." Laksti 5 päeva juurde :D Noh, nüüd siis 4 päeva jäänud... Loodetavasti :D


Täna sain ka ühe šokitoa.. Lapsevanemad, ma saan aru, et Teie pisikesed kukununnud lapsed on nii armsad ja head ja et nad võivad ju kõike teha, peaasi, et ei nuta, ent KUI TERVE TOAPÕRAND ON TÄIS SAIAPURU, SAIA JA MUUD PRAHTI, siis mul hakkab endast kahju! Peale selle käisin terve ülejäänud päeva ringi tundega, et ma haisen beebikaka järgi... Armas!

Muidu oli mul täna 8 tuba ja hispaania keel (mis kestis 1.40, selle ajaga oleks 2 tuba ära koristanud vähemalt), aga ma ei kurda. Olen juba nii skiller, et sain oma 8 toaga ise hakkama :D Lõpetasin kõigest natuke pärast viit.

Andra töööl. See on nii kurb.. Me põhimõtteliselt ei näe see nädal teineteist enam üldse... Kurb ju!


Meil on jäänud veel tulevikku 4 vaba päeva ja 14 tööpäeva. Nendesse vabadesse päevadesse tuleb mahutada VAHEMERI & PÄIKE & LIIV & PRUUNID KEHAD! :D


Ja nüüd lähen ma Star FM-i saatel kõhulihaseid tegema, et saada Vahemere-vormi.. Sest Vielchez (või kuidas iganes seda nime kirjutatakse) avastas pekkkkii, OMG!!!! :D
Ahjaaa, kuulake midagi sellist nagu NEK - Laura no està..







No comments:

Post a Comment