Friday, June 17, 2011

Beso

Jällegi on aeg nii kiiresti läinud, et me pole jõudnud siia midagi kirjutada. Vcahepeal on juhtunud igasuguseid põnevaid asju . Kas just kõik juhtumid tulevad kohe meelde, mida kirjutada, ei tea, aga eks te siis kuulete neist meie endi käest ! :)

Millest peaks alustama.. Äkki sellest, et meie pruunid kehad, ei olegi enam nii pruunid, kuna nahka tuleb mõnusalt (Eleril rohkem hetkel) . Õhtud on sisustatud- kisume nahka !! :D

Järjekorda,mis millagil täpselt juhtus, ei mäleta enam . Aga päris mitu korda oleme käinud Granadas kinke ostmas. Viimasel korral leidsime ühe ägeda poe, kus oli igasuguseid suveniire- just sellist poodi oligi meil vaja !! Nüüd on kõikidele midagi olemas :).

Ma usun, et te olete aru saanud, et see ei ole Eleri kirjutatud. Jah, Andra olen! Nagu te teate, siis toimus meil erialade vahetus- Eleri restoranis ja mina tubade koristuse peal. Huuh, restoranis oli poole parem, aga tubades on ka lõbus. Esimesel päeval sain ma palju palju üldlkasutatavate ruumide põrandaid pesta, käed olid täiesti punased !! Aga no pole hullu, rakke ei saanud ! Vahepeal olid talla all ainult suured vesivillid, käisin nagu vanainimene. Teisel päeval olin põhimõtteliselt terve päeva parklat pesemas. !Que mierda! See oli õudne ! Mingi kuus tundi vist pesime Nievega seda . Pritsisime parkla veega täis ja siis pühkisime ja lükkasime vett igale poole laiali. Aga no õnneks ei pidanud tervet parklat pesema. Aru ma ei saanud, miks me seda pesema pidime, kuna mingit muutust sealt ei olnud, parkla ikka sama hull kui enne,kui mitte hullem. Ainuke erinevus oli selles, et meie jalad olid läbimärjad. Oleks ma teadnud, et ma pean minema parklat pesema, oleksin pannud valged riided selga ja hiljem teinud enne-pärast pilte. :) Nüüd olen koristanud tube koos Rafaeliga põhiliselt (ta ka praktikant) . Koguaeg ta naerab mu üle, ma lohutan end selleg,a et Eleri üle naerab ka :).

Esmaspäeval peale tööd käisime pilte tegemas koos Rocio, Lana ja Claudiaga.(Me ei käinud sellise riiestusega tööl, jõudsmine enne riided ikka ära vahetada :) )

Eleril õnnestus saada ka pilt Jesusiga (ma tahan ka temaga veel pilti , loodan et õnnestub!)

Teisipäeval Josefina kutsus meid fiestale !! Algul ei teanud ,kas minna või mitte, kuid otsustasime, et on viimane nädal , siis ikka võib. Õhtul poole 10 aeg läksime siis alla vastuvõtu juurde ja ootasime Carmenit. Kuskil 10 aeg startisime. Käisime Josefina juures , pani end valmis. Josefinal on kaskisõde, õpivad ka vist sama eriala.. praktikal/tööl on ainult erinevates hotellides. Nii jõudsime siis Centro Neptuno'sse,kus oli fiesta ( Mae West) . Seal mingi mees rääkis nalju.. Ta rääkis nii kiiresti, et mul ei jõudnud aju järele, aga nii loll ma ka ei ole, et ei oleks kõigest aru saanud. Mõni oli päris hea nali :). Peale seda tantsisime . Kuskil 4 aeg hommikul jõudsime hotelli tagasi.
Järgmisel hommikul magasime kaua.. kuskil 11.00-11.30 vahel tõusime üles ja läksime linna. Peale seda korsitasime. JUBE KUS OLI JUUKSEKARVU!!! Peale koristus, oli toa põrand märg, et me ei saanud toas olla ja otsustasime minna poodi. Mis te arvata,mis me ostsime... Jah BIGNO! Jäätist !!! Tulime tuppa ja sõime. :) Hea oli.

Käisime naabrimehe juures joomas ka. Õuna-banaani-sojapiima kokteili, see oli samal õhtul kui kuuvarjutus toimus. Ei noh kokteilil ei olnud nagu viga midagi, aga mul vedas.. ma sain kaks, KAKS , paberitükki oma kokteili seest, ei olnud meeldiv, aga no Eleri ikka sai mu üle naerda. Okei, okei, ma ise muidugi naersin ka. See oli mingi väike paber, mis kleebitakse õunte peale poes. Naaber nagu pesi küll seda, kuid jah.. Kõik ei saagi alati perfektne olla !!
Vahepealselt ma ei mäleta... Aga eilne õhtu oli ülekõige !!! Meil pole ammu nii lõbus olnud. Mari Carmen ja Jesus tahtsid enne meie Eestisse naasemist midagi teha. Otsustasime, et läheme tapaseid sööma. Enne kui läksime saime endale Europassid, kaks tunnistust(üks hotelli poolt ja teine M.E.P projketi poolt). Hispaania keele eest peaks tulema viil üks diplomi moodi asi..
AHJAAA !!!! Boss ütles, et tal on kahju, et me nii vara ära lähme. Nad tahsid meile nii palju veel õpetada, kuid aeg sai otsa. Meiega ei tekkinud tunne ,et laske juba jalga siit, tahtsid meid veel siin hoida,kui kohe - kohe on aeg läbi :) .
Nii, et , läksime siis tapaseid sööma, nagu enne öeldud. Esimene koht oli päris hea. Mari Carmen ja Jesus jõid õlut,mina spritet ja Eleri fantat, tapaseks oli friikartulid ja singi-juustu võileib.HEA OLI !! Kui see sai söödud jalutasime ringi ning tee peal tuli meile vastu üks naine ,kes ütles , et baaris( nime ei mäleta) on täna flamenco comico. Läksime sinna. Siis Eleri jõi spritet ja mina fantata,Mari Carmen ja Jesus õlut. Tapaseks oli mingi tomatipüreesupp,kus peal oli oliiviõlis keedutud muna väikesed kuubikud. See mulle eriti ei meeldinud,seal oli küüslauku.Aga see kohe oli fantastiline- SEE OLI ALLES KOMÖÖDIA!!! See oli ulme ! Eleri sai hispaania musi ! Kaks meest ja üks naine tegid seal igasugust nalja. Muidugi Eleri jäi sellele mehele kohe ette, nii kui Eleri maha istus, hakati ta kallal võtma- aga mis seal imestada, pikk ja blond :D .
Igastahes, see mees tuli Eleri juurde ja hakkas rääkima,kas sa mäletad seda, seda ,seda (vabandust, aga ma ei suuda meenustada,mis seal täpselt oli, ma lihtsalt naersin, kõik naersid).
Igastahes oli seal sees apteek ja kalapood. Hmm..mis veel? AA !! Ta laulis Elerile - "Te quero mucho...te quero muco (ma armastan sind palju...) Põlvitas siis Eleri ette , ma tooliga vaikselt eemaldusin,et mitte tuvikesi segada, meisterdas talle enne salvrätikust lille, millele lasi lõhna peale(me arvame,et seal sees oli ainult vesi,kuna see ei lõhna enam). (Enne laulmist võttis lonksu Mari Carmeni klaasist). Ja ühel tegi endale musisuu ette ja ootas täiega kaua ,et Eleri talle musi teeks. Eleril vaatas ühele poole-teisele poole, seganudses! Ei teanud mida teha ! Kõik naersid, ootasid põnevusega, mis nüüd saama hakkab, kas ta teeb seda või mitte ?!?!?! Mis te arvate? Saate oma vastuse teada hiljem. Rahvas naeris , oli vaimusteses- aga see on ju TEATER !! Nüüd tuleb siia Eleri kommentaar oma eilse õhjtu vallutuste üle: "Mul pole õrna aimugi, mis udu Andra teile praegu ajas, sest ma pole seda eelnevat lugenud... Seega... Mis seal ikka...Jäin silma kohe kui toolile istusin ja too onkel oli nagu mesilane alguses. Tegi oma rolle väga hästi.. Ja nii ta hakkaski oma pimeda kaaslasega laulma laulu Mari Loli'le ehk mulle... Samal ajal tegi salvrätikust roosi... Ja nii ta lõpetaski põlvili minu ees, suu pruntis musi ootamas. See kestis ikkka väga kaua aega, vähemalt mulle tundus nii... Ja ma ei teadnud mida teha, rahvas ümberringi juubeldas, naeris... Ja nii ma siis tegingi selle ära, andsin hispaanlasele musi! JEEEE!!! Hea, et tal süda seisma ei jäänud... Aga no Hispaanias tuleb ka ju huumorit teha ja hispaanlasi naerutada.. Mission accomplished! Annan sõna Andrale! :D"
Nagu näha, ei ajanud ma teile mingit udu! Peale musi, tuli üks mees Eleri juurde ja ütles , " !Felicidades !"
See kuidas naine tantsid oli VAIMUSTAV,LUMMAV - kõike!!! Selle kohta ei ole sõnu. Kuidas ta oma käsi liigutas, jalgu, üleüldse...ja ta isegi ei hingeldanud !! Seda peab õppima lapsest saati,et tantsida nii nagu seda tegi tema !
Üle pika aja oli see hea õhtu. Kui see teater läbi sai, läksime veel õhtust vaadet Alhambrale vaatame.Tagasi minnes ,jäi Eleri sellele mehele silma ja ta lehvitas talle. Kas pole mitte armas, kui suuuure rahvamassi seest ära tuntakse ?


Igatstahes, ma vist lõpetan. Juba on väga palju kirjutatud. Homme on meil viimane tööpäev ja pühapäeva hommikul kell 06.15 stardime hotelli juurest. Me ei pea endale taksot kutsuma, kuna Mari Carmen ja Jesus viivad meid. Põhjenduseks nad tõid selle, et me oleme olnud väga head ,tublid ja eeskujulikud praktikandid :) . Pühapäeva öössel poole 12 aeg (öössel muidugi) oleme juba kodumaal, liikumas Rakvere poole !

Olgu tublid ja ärge tehke lollusi !! :)
Tzauu !!

No comments:

Post a Comment