Friday, June 10, 2011

Montanas y la playa

Oh häbi, oh häbi, üks nädal on läbi.
Pole kaua kirjutanud.

Enam ei mäletagi kõike seda, mis möödunud 9 päeva jooksul on toimunud, ent paarist tegevusest/sündmusest tahaks ikka rääkida.

Meie ulmeline nädalavahetus läks päris hästi, mina isiklikult nägin väga palju toredaid inimesi (aga nagu ikka eksib ka nende sekka ebameeldivaid). Laupäeval oli järjekordne pulm, see tähendas seda, et kui kella 5 ajal lõpetasin töö, siis tuli umbes tunniks ajaks veel kella 8 minna. Siis olid kõik kohal ja jooksid/koristasid/paanitsesid :D
Pühapäeval oli mul viimane päev tubades. Ja siis otsustas Olga, et ta paneb mind tube koristama koos ühe naisega, kes oli enne 1 päeva siin olnud ja selle päeva Anaga koos töötanud.. Igatahes väga toores. Meile anti kahepeale 16 tuba... Ei, seda pole PALJU!!! Noh, tegelikult ju ei olnudki palju, sest saime ilusti valmis. Aga too naine, andke andeks, on hullem kui mina. Mina mõtlesin seni, et olen aeglane voodite tegemises ja need ei kuku just kõige kaunimad välja ka, ent too naine... Noooo... Seda ei saa kirjutada... Pärast oli mul häbi kohe tema töö pärast. Ise tegin sel päeval 16 vannituba otsast lõpuni + põrandaid + tolmu. Ja ma ei ütle, et ma nüüd oleks nii ego ja minu vannitoad mingi üüberhead olid, ent ma usun, et nendesse oli hea minna...

Pühapäeva õhtul läksin jälle natuke varem magama, sest esmaspäeval kella poole kaheksaks teenindusse tööle. Ja siis tuleb Andra öösel pool üks töölt ja ütleb, et FIESTA!!! No.. Ma polnud vaimustuses, aga kuidas ma lasen tal üksi minna. Siis läksime 7kesi töö juurest (Andra, mina, Carmen, Desi, Mariono, Jessica, David) kuhugi kohalikku baari/klubisse. Seal oli 2 inimest, mingi paarike :D:D
Seal olime mingi poolteist tundi, tantsulkatasime. Hispaanias on kuidagi parem tantsida, vabam võiks öelda :) Niiet, oleme näinud ära väga väikese baariskäigu.

Teenindus mulle meeldib, läheb hästi!

Kolmapäev oli vaba. Päeval käisime linnas, otsisime üles "la estacion de autobuses" ehk bussijaama (oi kui kaugel see oliiiiii:S:S), ostsime piletid Vahemere äärde ja tagasi oma bussipeatusesse. Noh, enne bussijaama käisime ka väiksel sopingutuuril.
Kuskil kella 5 ajal läksime mina, Andra, Jessica ja Yunes mägedesse. Oi kui palju kõndida jälle.. Catastrofico, nagu Yunes ütleb, sest meil olid jalas varbavahe plätud... Aga kas me kordagi vingusime sellepärast ??? :O EI! Niiet polnud ju probleemi. Seal oli nii ilus... Pole sõnu.. Tõesti ,vapustav kogemus!!!

Tagasi jõudsime kuskil pool üksteist, saime veel natuke süüa ja magama.

Neljapäevaga oli käes kauaoodatud päev - VAHEMERI!!!
Nooooo.. Varakult linna, taksoga bussijaama, bussi peale, tund aega sõitu, Salobrena, turismiinfopunkt, kaart, Mercadona, rand!
Mõned tunnid rannas.. Kogu aeg kõlas lause: "Päike ei hakka üldse peale!"
Ja kujutage ette, me oleme vähid!!! Niiiii niiii punased... Apppi! Valus... Aga kui pruuniks lähme, siis on see väärt kannatusi..
Vesi oli väga külm... Soppasime ka Salobrenas, mingit kohvikut külastasime ka. Oli lõbus kuni...
Jõudsime tagasi Granadasse oma kottidega... Bussijaamast kõndida bussipeatusesse... ÕUDNE!!! Ei kõnni enam! :D

Mul oli raske magada.. Tööl oli natuke lihtsam, kuigi hommikul oli väga paha olla!

Nüüd on nii, et 9 päeva pärast oleme tagasi! Teretulemast meile...!

No comments:

Post a Comment